کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316521 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان حذف گزینه‌ی لایک از توییتر

خبر حذف گزینۀ لایک اولین بار از سوی نشریۀ بریتانیایی «تلگراف» منتشر شد. این نشریه به سخنان جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیر عامل توییتر اشاره کرده که گفته است با وجود این گزینه چندان موافق نیست و به‌زودی آن را حذف خواهد کرد.
امکان حذف گزینه ی لایک از توییتر
امکان حذف گزینه ی لایک از توییتر
جک دورسی چندی قبل اعلام کرده بود: «ما یک دکمه لایک به شکل قلب داریم و مردم را تشویق می‌کنیم که به جای شرکت در بحث‌ها آن هم به شیوه‌ای سالم، برای افزایش لایک‌ها تلاش کنند. آیا این کار خوبی است؟»

تصمیم دورسی بسیاری از کاربران توییتر را غافلگیر کرد؛ زیرا لایک کردن یکی از اساسی ترین کارکردهای هر شبکه اجتماعی است. کمپانی توییتر مدعی شد دکمه لایک منشا اعتیاد به شبکه های اجتماعی در آن دسته از کاربرانی است که به دنبال توجه هستند. توییتر می گوید این گزینه باعث شکل گیری این پدیده شده که کاربران چیزی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و آن را به فاصله ای کوتاه و صرفاً به خاطر عدم دریافت لایک های کافی پاک می کنند.

در گذشته کاربران توییتر می توانستند در صورت پسندیدن پستی با کلیک بر روی آیکن ستاره زیر هر توییت, علاقه ی خود را به آن نشان دهند. توییتر در سال 2015گزینه‌ی favorite را به like تغییر داد و به جای شکل ستاره، از قلب برای نشان دادن علاقه‌ی کاربران به هر پست استفاده کرد.

امکان حذف گزینه ی لایک از توییتر
اما ایجاد این دکمه که وسیله‌ای برای نشان دادن قضاوت مثبت کاربران نسبت به یک خبر یا رویداد بود، به‌تدریج در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر تبی را به وجود آورد و گاه باعث رقابت میان کاربران برای کسب لایک‌های بیشتر آن هم به هر قیمتی شد.

توییتر در واکنش به  خبری که تلگراف منتشر کرده بود اعلام کرد: «همان طور که از مدت‌‌ها پیش گفته‌ایم، ما در حال بازنگری تمام بخش‌های خدمات‌دهی هستیم تا اطمینان یابیم انگیزۀ لازم برای انجام گفتگوهای سالم را ایجاد کرده‌ایم، بازنگری در دکمۀ لایک نیز در همین چهارچوب قرار دارد. ما در مراحل اولیۀ کار هستیم و قصد نداریم در حال حاضر در این باره تصمیمی را منتشر کنیم.»

امکان حذف گزینه ی لایک از توییتر
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43248 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/08/09 تعداد مشاهده: 1735
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر